it's you

Väla var mys,
köpte present till Markus & hittade en present till Patrik som ska inköpas också. 
Sen åt vi, gottgott. Käkade veggiemat på wokblabla, ingen donken idag inte. 
Gott var det! Sen en glass och kaffe efteråt, mums. 
På vägen hem körde vi inom Gantofta,
minnen.
Jag saknar den jävla hålan så mycket ibland alltså. 
Varför vet jag inte egentligen? Saknar tiden och alltdetdär.. 
Efter det körde vi hemåt, och jag pluggade engelska glosor,
ja, vi har redan läxor & prov. 2 prov nästa vecka och massa glosor tills imorgon.
Menmen, det fixar mekk-emelie, haha.  

Nu är jag färdigpluggad för idag, & har absolut ingenting mer att göra (?)
Segt som fan.
Ska nog sätta på tvn & mysa lite,
älsklingen har ju redan gått & nannat så..

Skriver sen, om jag inte somnar.

Kommentarer
emelie säger:

haha, klart att man saknar gantofta! ;)

2008-01-09 | 00:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback