it's good for me

Provet idag var mycket lättare än förväntat. Så gick förmodligen bra! Efter tre lektioner slutade vi. Jag och Julia begav oss och solade. Så skönt alltså! Somnade ett tag med, miih. Efter det cyklade vi och kollade på tapeter. Fanns en speciell som vi verkligen vill ha i köket. Typ, brun med guld. Och sen hittade vi en vit med svarta mönster, som vi kanske ska ha i storarummet. Vi får se. Efter det blev det snacksi på donken. Gratis är gott? haha. Älska donken v. Nu kom jag hem för ett litet tags sedan. Har varit ute med Ronja nyss. Tänkte börja plugga inför provet på fredag. Projekt och företag. Jag dör. Orkar inte skolan mer alltså. Vill bara utomlands och flytta. nu, snälla? ..
Får se, kanske träffar Patrik sen? Om han kan svara? ;) haha. Annars blir det bara plugg. Ska handla åt mamma också. Tonfisksallad står på listan! wihue. Nej, nu får jag sätta igång med pluggandet. Skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback