if you wanna know..

Gokväll.
Jobbet idag gick ganska så fort, dock var vi lite folk som vanligt. DET är segt!
Efter jobb hämtade papi mig, i "snökaoset", så åkte vi hem. Jag duschade &
så, sen kollade vi film. Bring it on, den nya. Var bra. Önskar dock att jag kunde
dansa så, hade varit riktigt coolt. Typ vara hejarklacksledare. Riktigt skoj! Jaaja,
Nu ska jag strax kolla en film till. Tror den hette 28 veckor senare, eller något?
Sen blir det nog sängdags, mår illa & skit så.. Hoppas inte att jag får kräksjukan,
som typ alla jag känner har just nu? BLÖ. Hade inte suttit fint. uhnej. Imorgon ska
jag sova ut riktigt ordentligt. Sen hem till mami vid 5tiden, så kommer nog Patrik..
Ska sola & så med, sen förmodligen sova hos honom, thi. <3 nu ska jag glo filmen.
smekis


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback