helgen

Vilken helg alltså..
Helt perfekt, men ändå helt jävla förjävlig.
Hela helgen har spenderats med Patrik. Älskling, du är bäst!
Är så glad att du är min, och att du finns vid min sida, nu när det behövs som mest.
Underbar & älskad, är precis vad du är i mina ögon. Tack tack tack, hjärtat.
Hade inte tänkt sitta och skriva vad som hänt,
men hela fredagsnatten gick åt att skrika och gråta, därmed stannade jag hemma från jobb igår.
Sov och tog det lugnt bara.. Idag däremot har jag jobbat. 11:30 till 19:00.
Jag och Julia fick reda på att P har fixat fasta scheman till oss. Jäkligt skönt att veta exakt när man jobbar och inte faktiskt. Så tack P, gratzie! När jag kom hem var jag heelt slut. Duschade och så, sen bara tagit det lugnt. Nu ska jag strax ta brus och sen plugga lite engelska inför provet imorgon. bluuuurk! menmen. Sen hade jag tänkt sova. åh, är så sugen! haha. Sova är fan det bästa som finns. Typ iallfall. Tragiskt, I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback