händelserik dag

Gokväll!
En händelserik dag. skönt.
Började med indvalsinfo i aulan imorse. hm. Svårt att välja vad jag vill ha.
Efter det Naturkunskap, sen psykologi, som förövrigt är det roligaste ämnet
vi läser nu. Efter lunchen hade vi svenska, sen engelska. Slutade vid halv3.
Vid kvart i 3, tog jag ut min hårförlängning. s k ö n t, jadå. Efter det, åkte jag
till Laröd. Tog det lugnt med älsklingen & så, till mamma och roger hämtade
mig vid halv 9 tiden. Åkte inom donken, fick i mig lite mat. haha. Sen hem,började
plugga direkt och blev precis helklar. Nu är jag nöjd för idag och ska sova,
i tid för engångsskull. Imorgon väntar ännu en lång dag.
Och när jag skriver imorgon, är lägenheten vår till 100 procent.
Ska nämligen skriva på alla papperna imorgon.
Åh, det pirrar!

39 dagar kvar,
den flyttar jag hemifrån.
Patrik, tack för idag. Jag älskar dig, lillis <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback