catch my breath

Har hittills inte smörjt in mig med brus. Duktigt..
Istället tog jag tummarna ur röven, eller hur man säger & gick bort till Söder och solade.
Skönt och riktigt lökigt var det. Känns som min kropp inte fått känna värme och sol på år.
Ska sola imorgon igen efter skolan, tror jag. Efter det duschade jag, igen. Sen fixat lite med
naglarna, förstärkning osv. Sen sov jag igen. Förstår inte vad det är med mig, kan sova hur
mycket och hur länge som helst. Jaja. Nu ska jag gå upp från sängen och göra något åt mitt
hue innan Patrik kommer. Ikväll blir det fetande med pizza, med lillasyster och hennes pojkvän.
Ska även kolla prisonbreak, wiihue. Börjar 9 imorgon, med konferans ute på H55. Nice!

Förresten, någon mer än jag som längtar till sol och värme? Detta vädret kan dra åt hevlete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback