you know exactly how touch

Skolan tar kål på mig. Seriöst. Nästa vecka har jag 3 prov och en inlämningsuppgift. Lycka till! Kommer ganaterat gå och skogen. Ingenting med skolan är roligt längre. Ingenting.. Ge mig lov nu. Vecka 8! Idag är det tre veckor kvar tills vi flyttar. Oh. Pirr pirr! Denna helgen blir lugn. Har bara varit i skolan, sen solat och nu sitter jag med hårfärg i håret. Ska in och duscha av det om 20 min, sen göre ve mig lite. Plugga och sen kommer älsklingen hit så ska vi mysa. Börjar jobba 10:00 imorgon. 9 hela timmar. Sen hem och äta gott med familjen, efter det blir det bio med tjejerna. Så mysigt. Bion börjar inte förrän halv 11, ännu mer mys. haha. På söndag blir det jobb och fete stud.
Jag längtar inte!
image117

Kommentarer
Natalie säger:

Skolan planerar så dåligt så alla prov och uppgifter klumpar ihop sig på samma vecka! Jag har precis haft en sån vecka :/

2008-02-08 | 15:41:16
Bloggadress: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback