what goes around comes around

Helgen är så gott som över.
Lika fort som den kom, försvann den.
Igår somnade jag och Patrik klockan 11, haha. Sött?
Skönt iaf. Fick gå upp tidigt imorse eftersom jag skulle infinna mig på donken tio nollnoll.
När jag kom dit, var det kaos - vilket var längesen. Iallfall, tog några timmar innan allting
återställde sig och blev lugnt. Kvällen var bäst, helt lugnt och ingenting att göra.
Efter jobbet begav jag mig hemåt, åt gott med familjen och sedan fixade jag mig inför en biokväll.
Vi kollade Cloverfield, 22:30. Mys! Snaxade som aldrig förr.. ;$ Filmen var bra, men slutet sög. blöö.
Jaja, nu är jag nyss hemkommen och nerlagd i sängen. Saknar min pojkvän!
Imorgon blir det endast 4 timmars jobb. Nice. Efter blir det plugg. Sen på kvällen mysa med p.
Sen är det måndag och skitskola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback