tisdag

hej
Skolan idag gick kalas! Började halv 10 med prov i småföretagande.
Sen hade vi rast i 2 timmar, gick in mot stan och käkade. Avslutade det med en stor latte. mums.
Efter det hade vi engelska, rektorn besökte oss och nu känns det som han lyssnar. Äntligen!
Sista lektionen var psykologi. Fortsatte med stress. Intressant! 

När jag kom hem packade jag väskan till pappa, sen pluggade jag lite.
Nu kommer han om tjugo minuter. Ska plugga lite till, sen vet jag inte vad som händer.

Är så jävla trött på vardagen. Kan det inte hända något?
sug mig hårt.
orkar inte..

Kommentarer
Lia Florenz säger:

joppas provet gick bra

2008-02-12 | 16:43:34
Bloggadress: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback