ta till vara på dem, alla.

Ojoj. Har inte hunnit blogga någonting alls denna helgen. Usch.
Kan inte förstå att det redan är söndag! Läskigt..

fredags; Jag solade med Sandra, innan vi åkte till pappa vid 5 tiden. Där käkade jag och så. Sen gjorde jag ve mig och fick skjuts till Sandra. Lite senare fick vi skjuts till Edefell, där plast skulle förfesta innan Tivoli. Där blev det fest! haha. Iaf för oss. Lite senare tog vi på oss och gick neråt emot tivvan. Kom dock bara till Hälsobacken, av olika anledningar. Tur att vi har varandra, haha. Där stannade vi. Ett bra tag! Uschja. Slutade med att Sandras mamma körde oss alla hem. För mycket av det goda, är det så man säger?
lördags; Vaknade upp. Ångest, illamående - ja, det vanliga. Bara att dra sig upp, jobb väntade 11:00. Pappa körde mig och jag mådde faktiskt okej. Konstigt nog. Jobbade 11-20:30. Sen skulle patrik möta mig på donken, men han missade bussen så jag fick bege mig till honom ensam, i donken kläder. Väl där hemma myste vi bara hela kvällen och natten. Tack för du finns älskling. Älskar dig så enooormt mycket. 6 veckor imorgon. ♥
söndag; (idag) Vaknade upp med världens finaste människa. Pappa hämtade mig i Laröd och körde mig till jobb. Ännu en lång dag väntade. 11-19. En hård dag idag. Massa folk och jag är så trött. Trött på happymeal, trött på jobbiga gäster och SEGA medarbetare. Förlåt, men det är mitt fel. haha. Men skönt att ha jobbat ändå. Jag menar, jag trivs ju på mitt jobb & det är nästan lite kul att jobba nu för tiden. När jag kom hem, duschade jag och packade upp väskorna från dadi. Sen har jag pratat med Patrik lite, gjort en läxa klar så man slipper den i veckan och nu tar jag bara det lugnt. Funderar på att läsa lite. Så mycket i skolan på gång nu, hinner inte riktigt med känner jag.

Småföretagandeläxan tills på tis.
Naturprovet på ons.
Svenska projeket & boken.
Engelska boken och uppgifter.
Projekt och företagande provet nästa måndag.
Småföretagande provet nästa tis.
Konferensprovet nästa tors.
Geografiprojektet, börja tills på onsdag.

Hm. Kanske inte känns så mycket ändå..
Men ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback