söndag

Söndagen är över och jag tycker ändå att jag har hunnit med ganska mycket.
Jobbade mellan 11:30 och 15:30, soft tid men dock väldigt mycket att göra.. usch.
När jag kom hem, åt jag. Sen pluggade jag 1,5 h. Duktigt. Efter det duschade jag och gjorde ve mig.
Sen nu har jag umgåtts lite med min mami. Ska ta bussen till Patrik om ungefär en halvtimme.
Ska nanna där inatt. Mys. Ikväll SKA vi kolla resa! haha. Imorgon blir det plugg för hela slanten.
Slutar halv3, men måste stanna kvar och göra provet jag missade för nån fredag sedan.
Är väl hemma vid 4. Då blir det plugg på direktan.. Prov i småföretagande på tisdag.
Har inte ens öppnat boken. MEN, det kommer det med. haha. Löser sig.
Nu ska jag njuta av att veta att det är hela 5 dagar kvar tills jag ska jobba igen.
Blir massa plugg istället. Vet inte vilket som är värst, egentligen.

have to do: (i veckan)
Umgås med Patrik (måste inte, men vill!)
Umgås med Plast, (samma sak här!)
Plugga MASSA, utropstecken utropstecken.
Sola minst två gånger.
Jobba lördag och söndag.
Fira alla<3dag på tors.
Köpa lite saker.. (a)

Sen finns det några saker till som jag borde göra,
men det får helt enkelt bli som det blir..
haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback