oseriöst

sitter i skolan, hungrig som fan. trött, mensvärk, irriterad och stressad.
såg nyss att ett arbete skulle varit klart nu, i geografi. bra gjort emelie. haha.
har iallfall gjort klart engelska arbetet. härligt! idag ska jag packa mitt rum. nice.
patrik ska nog hjälpa mig. ska sola också, ääännu niciare. haha. uschja.
segt att internet inte funkar hemma, saknar ju bloggen. men på fredag har vi förmodligen internet igen.
smajl på det ni. äääeh. segt allt är.. min jäkla packbricka funkar inte heller, så jag får no food.
kommer typ dö i solariumet sen. stackars moi. eller inte. vilket inlägg detta blev då, oseriöst eller?
inte lätt alltså. bara jag som längtar efter sommaren? men, tänk om det inte blir någon sommar då?
tänk om det blir  kallt och regn hela sommaren. sug då alltså. kommer böla. need some sun!
nä, nu ska jag snoka runder lite.  hajdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback