aut omne aut nihil

världens bästa dag igår. började med att vi kom till skolan och gjorde ett prov, började 9 och slutade 10. efter det gick jag, sandra och julia i stan en runda. åt lunch på haket, köpte lite saker och avslutade dagen med en kaffe på wayne's. patrik kom och mötte mig, så gick vi till tatueringsstudion där han ska göra sin tatto snart. sen solade jag, skönt. när jag kom hem fick mami roser. hon blev överlycklig! haha. sen fixade jag mig och. klockan 6 mötte jag, patrik, elin och robin pappa och ingela så åt vi på restaurang. efter det gick the kidz hem till mamma och åt efterrätt. jag och patrik somnade gott i sängen, i tid denna gången. haha. ímorse var jag sjukligt trött och seg. känner att jag håller på att bli sjuk eller något.. inte bra alls. slutade skolan redan klockan 1 idag. jag och sandra solade, sen stack jag hem och softade. klockan 4 hämtade dadi mig & elin.nu ska vi vara här hela helgen. mys. jag är trött och mår kasst. ska dock jobba hela helgen så tar det lugnt ikväll. skönt med lov nu iallfall. det behövs verkligen! nu ska jag plocka fram lite chips och dippa och bara mysa. haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback