Varning, tråkigt inlägg

Hej.
Idag är det nästsista dagen på 2008. Lääskigt! Igår sov jag ganska länge, var i stan och handlade massa nödvändigt, där bland en klänning till nyår. Lila nattlinne från lindex, faktiskt. Bild kommer! Köpte även 2 t-shirts på REA på söderpunkten. En lila och svart, snyygga, och mcdonki mat. På kvällen var vi hos mami och mös. Kollade tv, fikade osv. Sen begav jag och patrik oss till honom där vi lade in lite tradera saker. Jeans & sånt skoj! Imorse hade jag en tid hos um så det var bara att dra sig upp. Älskling skjutsade mig, som tur var! Efter det gick jag inom Kappahl som har 50% för dem ska stänga. Fick med mig hem 2 par svarta trosor, en BH, ett armband och en vit mössa. Nöjd! 

Ringde mamma innan med. Hårförlängningen har kommit, locktången, skorna och klänningen med. Happy!  Så imorgon, på självaste nyårsafton ska jag få i mitt efterlängtade hår.

Idag blir det lugnt fram till 4 ungefär då jag ska till jobbet och slita 8 timmar. Slutar alltså 00:00, exakt 24h innan 2009. haha, kluddigt det blev nu. Jaja, peengar är alltid bra! När jag kommer hem ska jag måla naglarna guldiga eller svarta, har inte bestämt mig ännu. Sedan är det brus osv and sist men inte minst sovning.

Imorgon ska jag upp i tid, fårse om jag hinner besöka ett solarium och bli lite brunis. (Antar att fler än jag vill bli det, kaos och långa köer säger jag bara..) Sen ska håret sättas i, sminkas ochsåvidare.

Riktigt tråkigt inlägg. I'm sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback