torsdag

Om en timme går ett par lila riktigt snygga pumps ut på tradera. Jag sitter som klister, trots att jag egentligen inte har råd. Kort dag i skolan med sex & the city film och myys. Nu är jag iaf hemma. Väntar på att Patrik ska sluta så vi kan gå en runda på stan. Han ska kolla på lite kläder och jag ska förmodligen handla nån julklapp. Till pappa, mamma, eller markus eftersom jag vet vad jag ska köpa åt dem. Sen blir det mys ikväll antar jag & födelsedagsfest för Paula på fredag & uttgång. Tur att jag inte har cp ont i halsen.. menmen, ska ha skoj ändå! Inget jobb i helgen men funderar på att jobba någon timme imorgon eftersom vi är lediga. Jaja, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback