Ny vecka!

Älskling ligger bakom mig i sängen och sussar gott. Jag har precis beställt ett par linser & sitter och snorar med min igentäppta näsa. Jag klarade helgen & är superstolt för det vill jag meddela. Jag levde i en bubbla i min ensamhet, kändes det som. Nu är det över iaf och ny vecka väntar. Ska dock jobba igen redan imorgon & på torsdag. Men blir vila resten av dagarna. Ser ut att bli en toppen vecka + att det är lov sen. I like. Nu ska jag skriva på mitt religionsarbete & vara lite flitig. Det ska handla om sekter. Jag har valt vampyrlajvare. Tyckte det verkade intressant, iaf tills jag läste vad det egentligen är dem håller på med. Verkar ju inte alls läskigt eller ett dugg konstigt. Jaja, kanske bra om alla andra också får reda på det. Jag skriver ikväll istället tror jag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback