"Mellandagsrea"

Innan jag skriver något tänkte jag bara visa lite vad jag köpte idag. Är ju mellandagsrea! Dock handlade jag inte något direkt på rean.. haha.


Skor kan man aldrig få föör mycket av? Åh, dem är så fina!

Brus-servett, söta öronhängen & svart/glittrigt nagellack

Trosor på rea, billigt billigt

Knallblå kofta utan knappar, har en i knallrosa & älskar den!

T-shirt med trycket "she is spending money like it was going out of fashion"

Söt blus från indiska, på REA. Mycket finare irl.

Kommentarer
fanny säger:

fan va jag diggade skorna och tshirten. Tshirten är äkta mig! haha :D du kan va helnöjd? ;)

2008-12-26 | 21:22:07
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback