Julafton!

Idag är det den stora B dagen. Haha, the big b-day. Äe, julafton är det idag iaf. Överskattat som fan enligt mig. Hade myycket hellre tillbringat den på en strand någonstans. Thailand? Jaja, tillbaka till verkligheten. Sitter med hårfärgen i nu, bara den hemska utväxten som färgas så inget kul alls. Efter det ska jag duscha, raka osv. Sen färga ögonbrynen & massvis mer. Var och solade innan också. Skulle testa ståsolalariumet för första gången. Tog 13 min men klarade bara 9 innan jag fick springa ut till toan och spyy. Tur jag var ensam där. Solariumet var iaf bra, dock hade jag inte ätit & hade värsta astmaskiten så var väl därför.

Har kommit på en sak.. Julafton är väl meningen att man ska längta efter? Fan heller! Det känns mer som en jobbedag som måste genomföras och att man på kvällen får betalt för besväret. Fyfan vad hemskt det låter.. Men lite sanning i det finns det, tyvärr. Sen kommer alla dessa mellandagar med massa måsten och skit. Jag spyyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback