Gårdagen!

Måste börja med att gratulera min bästa vän, Julia. 18 idag älskling!

Igår jobbade jag mellan 12-21. Sedan åkte jag och Julia till mig och hämtade massa saker inför kvällen. Vi gjorde ve oss hos Julia och började sedan förfesta med slumparna vi hade kvar. haha! Stack till stan vid halv 12 tiden. Först Steak, riktigt riktigt tråkigt folk, sen shakespeare som var okej! Sedan gick vi till Bakom och fick vip av vale. Gratis inträde, cidrar och shots. Snäällt! Där stannade vi till tyyp stängning och sist men inte minst blev det nattamat på kebabhouse. Tack för en riktigt rolig kväll babes. sjuukt!

Vad gör jag då uppe klockan 9 efter 4,5h sömn? Joo, jag ska jobba! 10-16, faktiskt. Mår inte bra, är trött och sängen var så varm & gó. Men, jag måste. Så nu ska jag göra mig lite fräsch snabbt och lätt och sedan worka 6h. Efter det ska jag till dadi och älskling kommer även ikväll. I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback