fyyfan

har så enormt ont i fötterna. är så trött att jag inte ens orkar göra stora bokstäver! illa illa illa.. Jobbet gick okej. As kalas med folk och att göra så tiden gick väl okejsnabbt liksom. okejsnabbt?! hahaha. oh, önskar jag kunde känna pepp och så inför det nya året. men ikke.. är mest jobbigt och idiotiskt entligt mig. vad som också är idiotiskt är att på radion sade dem att nyår ska firas1 sek efter 12 detta året. låt mig skratta? okej, men allihopa vi väntar till 00:00:01 innan vi skålar. heej, perfeka människor. 1 sekund mer eller mindre. haha. jag planerar att leva tills jag är minst 90 och då är 1 sek inte speciellt mkt. nej, nu yyrar och tråkar jag. jag återkommer igen imorgon som en pigg ny människa med lååångt hår ;)


Jag saknar dig honey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback