Dop m.m.

Hej!
Sitter nu hemma hos patrik. Ska ju på dop idag, olivias dop. Ska gå till bussen om en timme ungefär och är helt färdigfixad. Trodde jag skulle behöva dra tidigare. Sitter och funderar lite, vad är egentligen bra dopkläder? Vad ska jag ha på mig? Klänning, jeans? Jag har faktiskt ingen aning men jag antar att man ska klä upp sig lite iallfall. Efter dopet har jag förmodligen lite dötid.  Får se hur, var och när jag spenderar den. Ska iallafall jobba vid 20 tiden. Slutar 02 och då ska jag hem till patrik på direkten, slänga mig i sängen hos honom och sova ut! Söndagen består enbart av sova, mysa med patrik och jobba. Sen är helgen slut och det är måndag. Sista veckan innan jullovet, sista veckan av min allra sista hösttermin i skolan, någonsin. Lääskigt. Jag längtar iallafall! Veckan är ganska planerad redan så jag behöver inte vara rädd för inte ha något att göra.

Måndag: Skola, göra klart religionsarbete
Tisdag: Jobba + skola
Onsdag: Skola + körteorikurs
Torsdag: Mcdonald's frukost 06:00, skola & jobb
Fredag: Avslutning i skolan, vår julfest
Lördag: Fira jul med pappas sida
Söndag: Vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback