circus

Sitter med hårfägen i nu. En aning mer åt det oranga hållet än vad jag tänkte från början.. Menmen, vi får se hur reslutatet blir. Jag har kommit på att jag är en list-människa, jag älskar mina listor på vad jag ska göra, vad jag vill ha osv osv. Listor gör livet enklare och man slipper försöka komma ihåg allt. Punkta ner allt du vill komma ihåg och ska göra osv. Så slipper du ha den onödiga faktan i hjärnan och kan samla på dig mer! Bara för det kommer det en lista på saker som ska göras innan julafton.

-Gå teorikurs
- Köpa julklappar till älskling, mamma, markus, mormor, meja, ingelas föräldrar, rogers föräldrar
- Köpa fina inslagningspapper och påsar på lagerhouse
- Fixa ngt att ha på mig på julafton och nyår
- Posta traderapaket
- Gå på dop (köpa present!)
- Jobba röven av mig, tyyp.

m.m
För mig är det iaf tur att jag har en almanacka ibland.. Den används flitigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback