2009

Okej. Då kör vi 2009 och de planerade händelserna också:

- Älskling fyller 20
- Vi ska förlova oss på hans 20 års dag
- Jag tar studenten och blir fucking arbetslös
- Hittar ett jobb där jag kan tjäna ordentligt med cash
- Fyller 19 och är ett år nämre en "äkta" vuxen
- Får förmodligen någerlunda betyg som jag kan skrya lite med
- Åker på studentresa till costa
- Säger bye bye till mcdonald's efter ca. 2,5 år
- Praktik 10 veckor. But.. where?
- Åker utomlands med dadi & co
- Utomlands med patriks fam.
- Kroppen utsätts för minst 2 snygga tatueringar till, foten och örat
- Piercing, nacken, foten, örat, naveln och eventuellt bröstet. Herreguud, låter äckligt mycket.
- Jobbar röven av mig för att sedan kunna resa och njuta av världens alla hörn
- Flyttar hemifrån och börjar skapa ett liv
- Fortsätter att vara tillsammans och förlovad med patrik
- Tar körkort och skaffar mig en söt liten bettan
- Får världens snyggaste bränna
- hemliga operationen, i hope

Detta var väl det mesta.. Verkar bli ett riktigt underbart år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback