move your hands up

Idag har jag fått mycket gjort ska jag säga! Dagen började med att Patrik kom hit vid halv 8 tiden och sov ett tag med mig. Mysigt sötnos. Vid halv 2 tiden gick vi ner till stan, bokade tatuering så nu är det fixat. 30 September ska det ske, och på foten ska den sitta. Mer om det senare. Efter det köpte jag lite nödvändigt grejs på H&M, sen begav vi oss till banken. Har fixat bankomatkort och sånt trams, internetbank och även så jag kan göra legg gratis nu. Äntligen fixat det, haha. Bara lappen som ska lämnas till donki eller Nordea först. Jaja, sen fikade vi och begav oss hemåt för att äta goood tacos. Efter maten beställde vi hem blekmedel till tänderna. JAA! Nu jävlar i det ska det blekas. Väntar nog dock till jag är hemma från Tunisien ändå. Köpte hårinpackning idag med som ska tas i efter/under eller innan resan. Ska slinga håret med lite ljusare tockeslingor sen med.. Får bli innan Tunisien. Nu ska jag lägga mig i sängen med världens bästa pojkvän och bara ta det lugnt. Han ska sova här inatt och imorgon, hihi. Imorgon ska jag träffa dadi och ingela ett tag för en fika i stan, eftersom han fyller heeela 46 år! haha. Skriver later.

2 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback