labra lege

Kom precis hem. Har varit på lasarettet och kollat mina blåsor i munnen. Tog massa prover och massa blod, uurk. Känner mig fortfarande svimfärdig. Dem vet iaf inte vad det är, men denna gången tar dem mig seriöst så vi får hoppas att detta får ett slut. Orkar inte med massa äckliga blåsor i munnen mer iaf! såja, slutsnackat om det. Var en runda på väla och i ängeholm också. mys! Åt på graffiti, vilket var längesen. Donken food är det närmsta utemat jag kommer nuförtiden. uhe, kräks. Jobbet igår gick kalas, ettan och sånt mys alla timmarna (4st) haha! ääe, blir annat idag skulle jag kunna tänka mig. Längre pass, 17-00. Men bara tre jobb-pass kvar innan jag åker. 6 dagar kvar innan jag åker! Nu hade jag tänkt vila mig en timme eller två innan jobbet. Efter jobbish kommer Patrik och sover här. Mysigt älskling! Imorgon vet jag inte vad som händer. Sova länge, kanske? sounds good to me. Ska göra en packlista sen också tänkte jag. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback