i made it

Hemma från nio timmars jobb nu. puuh! Är verkligen helt slut i kroppen nu. Ska in i duschen snart och sen börja småpacka lite inför resan. spääänd! Igårkväll var jag med patrik och axel och golfade. Jag försökte men eftersom jag måste ha en klubba som är vänd åt andra hållet gick det bajs. haha! Efter det kollade vi film hos axel med max och pär. Kollade en spansk skräckis som heter rec. buuh, riktigt sjuk! Läskigt värre. Sen kollade vi någon shoot eller vad den heter. Var väl hemma halv3 tiden. Upp vid halv 11 imorse för att jobba 12-21 tiden. Den värsta som finns enligt mig. Nu har jag klarat det iaf och har 9 dagars ledighet att se fram emot. Jag jublar! Nu ska jag som sagt packa lite och så. Blir nog ingen nanning med älskling inatt, så får väl krama kudden extra hårt inatt och längta tills imorgon då vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback