HEMMA!

Hej igen!
Har inte så jätte mycket tid att skriva men hinner iaf skriva någon rad. Kom hem i typ förrgår från Sardinien som har varit både en underbar och annorlunda resa. Vädret har varit fint, maten sådär god, tusen italienare, öde hotell och lite små tjaffs eftersom alla 5 hade olika viljor. Veckan gick ganska fort men var ändå jätte glad att komma hem till Patrik och få mysa med honom. Berättar mer om resan senare.. Igår/inatt jobbade jag min första helnatt på donken. Gick bra, faktiskt. Hade turen med mig att det inte fanns så jäättemycket att göra. Ska på det idag idag, 23-07/08 typ. Wihuue, icke. Menmen, är ju faktiskt pengar. Om 20 min ska jag träffa plast i stan, var typ 3 veckor sedan så ska bli riktigt skönt att ses igen. Fika, käka nått eller så. Sen ska jag sola, hade jag tänkt mig. Vid 7 tiden kommer älskling hit och myser tills jag ska jobba, sen nannar han här så jag får en mysig överraskning imorgon när jag kommer hem och lägger mig. Har bara sovit 6 h inatt, så får väl vila mig lite sen i eftermiddag också.

I övermorgon åker vi igen. Åh, så härligt. Kommer bli perfekt. Du & jag älskling! iloveu..

Nu måste jag ut och hämta cykeln och dra mig ner till stan. Regnar idag förresten, älska Sverige?! nej, fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback