gammal lista

Har ganska mycket kvar att kryssa för på denna listan.. haha! Men massa att lägga till också.

att köpa/fixa:

· Jeans (stuprör)
· Mp3
· Ny mobil
· Byrå till rummet
· Present till Ingela/Jonna

· Tavlor till rummet
· Tatuering
· Körkort
· Tandblekning
· Ett par shorts/linne till resan
· Bankkort och legg
· Spara! (till tv, bil, resa m.m)

mp3 har jag fixat till den första resan, mobil får jag fixa senare.. Tavlor är på G, haha. Tatueringen ska bokas på måndag, samt fixa kort och legg, körtkortet ska jag ta tag i (seg i know), tandblekning gör jag när jag kmr hem från tunisien om jag har pengar, shorts mekkar jag själv hemma (bäst så!) och sparningen får vänta lite.

Måste spara till en snygg höstjacka, snygga stövlar och en par mörka jeans också, samtidigt som jag ska ha råd till att köpa massor av nya mysiga stickade hösttröjor i massa färger och modeller. Herrejösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback