torsdag

Godmorgon.
Gick upp för ett litet tags sedan, blir ingen pluggande i skolan idag. höhö, oväntat? Ska istället sola nu vid 10, hämta nya p-piller och sen hem, städa, plugga och mekka innan jobb vid halv 4. Ser inte fram emot det idag alls, usch. Men får ta mig i kragen och gå dit, helt enkelt. Har kommit under full med att jag skulle behövt ett jobb till, nån gång i månaden eller så. Men som vad? Hade varit gött med något extra i månaden, som man kan spara till resekonto. Hade tänkt börja spara på ett resekonto, till olika slags resor. Bla, göteborg i sommar, solsemester med patrik i augusti, vinterresa med plast i december osv. Vill hellre lägga pengar på resande istället för godis och snacks här hemma. Har tillochmed mekkat en burk som jag ska lägga alla mynten i. Slösa Emelie is gone, nu är det Spara Emelie som hägrar istället. (Får vi se hur länge detta håller dådå..haha) Imorgon åker Juls. Inte alls kul. Men är ju självklart glad för hennes skull. Italien 10 dagar, nästan gratis. Perfekt! Om en vecka och en dag åker jag. Spanien, Costa Brava, Blanes. Detta blir ett stort steg i mitt liv, ett positivt steg hoppas jag. Senare ikväll ska plast träffas, fika och umgås förmodligen. Bara snacka skit alltså, det vi gör bäst. haha, nah skoja. Imorgon ska jag sova ut. Sen får jag se vad jag gör. Förmodligen blir det en solning då med. Sen kommer baby på kvällen, ska mysa och laga mat tillsammans. thi. Snart 4 månader tillsammans. Tiden går oerhört fort. Men det är bara bra, spola fram tiden till sommarlov nu. Värme hjärta Sverige. Tänk, klänningar, shorts, linnen, bara ben, solglasögon, brun kropp, pigga människor, glada människor, vara ute hela tiden, bada och sola, grilla, mysa. Kan komma på hur mycket som helst som är bra med sommaren alltså. Vintern kan också vara mys, men dröjer nog innan jag längtar till den. Har ju haft  "vinter" nu ett år snart. Hoppas inte på en sommar som 2007. Aldrig mist och gråtit så mycket som jag gjorde den sommaren. Detsuttom sög vädret. Usch. Sommaren 2008 kommer bli såå mycket bättre, tillsammans med plast och patrik. Can't wait!

Nu kallar Juls. Solning och sånt nu. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback