tisdag

Hejhej! Vet att jag är seg med bloggandet för tillfället, men händer så mycket annat så har knappt tid med datorn. Dessa två skoldagarna har gått fort, och nu är jag ledig resten av veckan. (iaf från skolan) Snart ska jag och handla med mami. Behövs! haha. Sen ska jag kanske träffa paddie, eller plast. Får se. Imorgon ska jag och mamma nog fika en runda, sen plugga antagligen. På torsdag är det jobb, städning och tvättning på g. Och fredag är jag helledig! Härligt.

Sitter här och googlar på några saker. Blir bara mer och mer nervös när det visar sig vara det jag tror.. och nu då? Jag orkar inte! Kan inte allting bara vara som det ska? Eller det är för mycket begärt, kanske? Ont har jag iallfall, sedan vad det beror på, är en annan sak. Det får tills på måndag på sig. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback