söndag

Hejsan.
Helgen har varit sjukt jobbig.
Jobbat alla dagar, fem timmar i fredags, nio igår och 8 idag. Som tur är, har jag fått träffa min älskling på kvällarna. Har inte gjort nånting, bara tagit det lugnt. Nu sitter jag i soffan, har hunnit med att sola idag iallfall. Är helt slut, men lyckades ändå göra en del av min psykologiläxa så jag slipper det imorgon. Veckan ser ganska mycket ut som förra. Änsålänge ser den ut såhär:

Måndag: skolan till halv 3, hem och mekka lite sen till Patrik och sova där.
Tisdag: skola till halv 4. sen?
Onsdag: ledig, plugga och fika med mamma. sen?
Torsdag: Ledig, tvätta, plugga, städa och jobba. wihu :D
Fredag: Ledig. Vet inte vad som händer, mer än att juls åker :(
Lördag: Jobb 9,5 h.
Söndag: Jobb 8 h.

Sen är det bara 5 dagar kvar tills jag befinner mig i Spanien, i värmen. oh.
Både längtar och inte. Heeeeemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback