sommarkänslor?

Wow. Sverige har vaknat upp ur sitt vinterkoma och kommit ur depressionerna. Hela stan kryllar av folk i vårkläder som ler och skrattar. Själv kan jag inte säga att jag funnit den dära "it" känslan. Känner mig trött, halv deppig och seg. Skönt att man är ledig nu tills jag åker. Patrik kommer hit om en stund så sover han här inatt, en rejäl sovmorgon tillsammans imorgon kan behövas! Annars var skolan riktigt seg. Trodde jag skulle dö, ett tag. haha nej, överdrivar'n, maxar'n Emelie. Min kära syster och jag var nyss nere i stan och gjorde den osäker. Ojoj. Tog en fika på vårt föredetta vip café, Beleza. haha. Jag fick också i mig två hela chicken burgers på donken. Jag som inte skulle?

Känner att jag är riktigt rastlös på något sätt. Ska nog ta en dusch, sen mekka med lite saker. Har oerhört mycket plugg med denna veckan, men orken till det är borta för flera månader sedan. Måste rycka upp mig och börja tycka att pluggandet är kul igen. Men hur?

Jag skriver senare peops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback