onsdag

Shit alltså. Kan inte fatta det. Åker i övermorgon. uuhh! Har varit på väla med dadi och växlat pengar och fikat. Skulle ta ut pengar, men de försvann? sug mig? hur kan pengar bara försvinna sådär? äe. Patrik åkte hem för en stund sedan och jag håller på att tvätta nu. Segt. Har åkt på en riktig förkylning också. blööö. Är hes och hostig. Kul om man är hes när man ska guida i mikrofonen på bussen. hahah. fick nyss reda på att min reseledare inte kommer på bussen förrän i hamburg. oherrejösses! ska jag guida själv då? i'm scared! jaja, det löser sig väl.. Imorgon måste jag tröstshoppa något. Jag måste.

Kommentarer
Helsingborgstad säger:

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 | 21:37:27
Bloggadress: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback