måndag, nästan tisdag.

Godkväll.
Då sitter man här igen, framför plåtburken i mörkret medan patrik sover. Kan själv inte sova dock.. Så mycket som snurrar runt i huvudet just nu. Resan, problems (like always), skolan. Mitt liv helt enkelt. Imorgon är det skola, sista dagen innan jag åker. Vågar man hoppas på att Sandra kan följa med? Lika bra att inte hoppas för mycket. Alla vet väl hur besvikelse smakar? Ja, precis - illa. Iallfall ska jag och Sandra besöka solariumet imorgon, igen. Känner mig helt burned, men skiter jag i. Vita svenskar på stranden i Spanien är ingenting jag vill ta del av! haha. Usch, hoppas på en underbar svensk sommar. För vad slår egentligen det? Absolut ingenting.

Jag antar att sängen kallar, vilket den gjort nu ett bra tag.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback