I tried

Längesedan jag skrev nu, känns det som. Kanske beror på att jag skulle varit i Spanien nu egentligen, men som vanligt kom något mellan. Jag blev sjuk. Trist som fan! Alltid är det något ju? Helgen har därför spenderats i sängen, typ. Tråkigt det med, eftersom det har varit sjukt fint väder i helsingborg. Tur att jag har haft Patrik. Iallfall, nu är det ny vecka, ny måndag och nya tag. Solen skiner och det blåser skönt, sommarkänslan är på väg och jag mår mycket bättre. Ikväll ska jag träffa plast, underbart. Dock är inte sandra hemma, så det blir trio dejt ikväll. Fint väder, så antar att vi ska mysa i stan eller så.. thi. Nu hade jag tänkt börja på min natur tenta, som suger riktigt stenhårt. Vill bara ut i det fina vädret. Kanske kan sätta sig på balkongen? wiiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback