HATAR DESSA HELGER!

hej och godmorgon!
Kvällen igår, var planerat att bli perfekt och allt. Men som vanligt resulterar
sakerna inte så. SUG! Fick iallfall träffa Plast och Lina. <3<3 Satt hemma hos
Lina och snackade ganska så länge, sen blev alla trötta. (Inte så konstigt..) Så
vi stack hem. Alltså, jag verkligen hatar när helgerna blir såhär. Nu imorgon i skolan
kommer det inte ens kännas att man har haft helg. Jaja! Slutjatat.. Idag ska jag jobba,
10-16. Inte så najs, jag vet. Behöver pengarna. Efter det ska jag plugga, vilket är ännu
mindre kul. Matte b kan ta mig någonstans! Aja, jag lär väl säkerligen skriva mer under
dagen. Ha det bra sålänge folks! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback