VILKEN DAG

ÅH! låt denna cp dag vara över tack.. föööööööör.. jag pallar inte!
morgonen började bra, på topp! hade samhälle med egil, tänkte
mest på min dröm. HAHA! äeh. efter det hade vi matte, elr ja.. bara
jag som hade det med massa andra typ? julia har hoppat av. :(
får jag väl också göra efter provet idag, för fyfaaaaan vad dåligt det
gick. :\ jajaj, sen lunch. YÄÄH nuggets, tänkte vi, det mesta som finns!
veggie nuggets <3<3 kommer dit, tar massa sås som vanligt .. öppnar
locket på veggiematen och ser massa ÄCKEL morotsbiffar?!?! åååh.
döda mig, typ? nä, då hade inte nuggetsen kommit idag, så vi fick svinig
infrösen mat istället. kul? efter lunchen hade vi svenska, fick tjata mig till
att få göra provet som jag missade när jag var sjuk. mm, så jävla mkt mitt
fel? nädå, då var det inte LÖNT att jag gjorde det, för jag var ju inte där när
man skulle. men sug mig? gjorde det iallfall.. hade pluggat röven av mig ju!
sen hade vi engelska och prov igen.. finns inte så mycket att säga om det,
mer än att det var SVÅRT. svåraste engelskprovet jag gjort ;S uuuh.. efter
provet var jag, sandra och julia tvungna att sätta oss ner och börja på ett av
arbetna som ska vara klara på onsdag. (ja jag vet, sent påtänkt men vi har
inte hunnit.) satt med det från 2 till 4, sen stängde biblan och vi skulle hemåt,
men så hittade julia inte sina nycklar. :O  bara det som fattades, så hon ringde
sin älskade pappa och han kom och hämtade henne. nu sitter jag är, typ precis
hemkommen. ska dra mig ut i köket och äta nu, svinigt hungrig. haaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback