TORSDAG

jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen, nanan. men strunt samma, skriver för jag själv ska kunna läsa det ändå så.  har pluggat varje dag sen i söndags ;\ jag vet, det sugår! hade prov idag, gick väl okej.. kunde gått bättre iallfall. efter det hade vi lite genomgångar, hotell. sen mat, sen slutade vi. var kvar lite längre med några andra i klassen :D sen stack jag, sandra och julia hemåt. fixade lite, sen träffades vi igen och gick lite på stan. var också på mc, träffade niclas och anton där. mih, var verkligen längelängesen ;O får bli ändring på det. yäz. efter donken blev det mezo, haha. alltid lika mys alltså! älska. satt där i typ 2 timmar, sen begav alla sig hemåt igen. nu har jag bara suttit här, duschat och haft inpackning i håret, dottit emelie. nu sitter jag bara här och typ, dör av tråkhet. ge mig något kul i vardagen liksom? haha. imorgon blir det pardey med plast <3<3 hihi. sen på lördag ska jag hem till angelina med massa andra bruds (: ska jobba hela helgen också.. på söndag blir det PLUGG och kanske A. wiiih :D. sen blir det bara plugg, träna och sånt nästa vecka, IGEN. gah så sur man blir. jaja, ska inte klaga nu.. FREDAG OM LITE MINDRE ÄN TRE TIMMAR! geee m a j. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback