tisdag

det var ett litet tags sen jag skrev nu igen, haha. (A) men har inte hunnit..
igår var jag på toppish of the topparna ;) om ni fattar? hhaha. nej, men
en bra dag, gick snabbt i skolan, hem, softade, sen gick en runda med P,
och sist prison break. <3<3 som är så cp sjukt bra! ååhe, ge mig mer.. haha

idag är en annan femma, vaknade halv 9, helt seg i huet.
typ inte sovit något inatt ;/ hoppas inte den skiten ska börja
igen, för jag pallar inte det.. gick tillochmed och la mig i tid!
men iallfall, har sjukt konstig känsla i halsen, ont i huvudet,
fryser och jaa, jag vet att jag klagar ;p ska cykla till skolan om
typ 10 minuter, och ha fys?!?! shaise, hahah. några i vår idrotts-
grupp ska leda passet. kan gissa att det kommer bli sjuuekt jobbigt,
tur då att jag har lite ont överallt idag ;) haha. sen är det samhälle,
ska ha någon jäkla domstol.. hm. yäye, sen har jag matte b två timmar.
mah, sueg av maje? sjukt svårt är det.. + att julia har hoppat av. nog kul?
jaja, ett fett klageinlägg detta blev då. nu ska jag fixa lite innan cyklen väntar.
HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback