söndag

ännu en helg har gått, och snart ännu en söndag..
var tiden vägen? det undrar man ibland.
denna helgen har iallfall varit perfek, precis som den förra.
känns ju lite mer okej att komma tillbaka till skolan om man
har haft en rolig helg. :) somnade väldigt tidigt igår om man
tänker på när jag brukar somna. tror klockan var 12 ;O haha.
drömde massa skit inatt, bla. att jag, julia och sandra mördade
vår samhällslärare. hahah! det värsta av allt var allt det kändes
sjukt verkligt, och vi kom inte på vad vi hade gjort förrän det var
försent. och så kom vi på att polisen skulle hitta oss för vi hade
ju fingeravtryck.. men så började vi bråka om vem som dödat
honom och inte, blabla. blev skit rädd när jag vaknade iallfall,
hahah. drömde mer, men det tänker jag inte gå in på här inte..
har pluggat lite nu.. engelska mest :/ sugår hårt! menmen, får
plugga lite mer sen ikväll för nu ska jag fixa lite annat innan
jag ska träffa mina bästa vänner klockan 7. <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback