så mycket i huvudet

kvällarna. dessa kvällar alltså. bara jag som sitter och funderar och tänker?
men på vad egentligen? det är de nog bara jag som vet, och ska veta.
kvällarna är den enda tiden på dygnet som man verkligen kan slappna av,
bara vara liksom. hela dagarna har man massa måsten, massa saker man
ska göra och fixa med, men på kvällen är allt lugnt. speciellt nu framåt hösten
och vintern, kvällarna är mörka och kalla. bara en pojkvän som saknas.. ;$
men tur att man har världens underbaraste vänner! för ni är veerkligen bäst,
<3<3. dagen idag hade varit piss om ni inte kommit hem till mig nu ikväll och
vi hade pratat. imorgon blir det äckel skola till halv 4, (jaa, på senaste tiden har
jag börjat hata den. vilket jag ALDRIG gjort innan.) sen fixa klart arbetena. :\
har lite annat som ska fixas och så med.. 

image94

Copyright @ Alexander Alsén



så sjukt mysigt ser det ut. ge mig? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback