it's not okej

och så var denna dagen över.. har gått helt sjukt fort! har bara tagit det lugnt hela dagen. alexander var här ett tag, mysigt :) sen har jag gått en runda med sandra och julia med. dock var alla små deppiga today. är fortfarande det, fattar inte varför. kanske för lovet sugår? jaja. sitter och kollar på top model, trots att jag hatar det. såå tråkigt har jag ;s hjääälp?  imorgon MÅSTE jag plugga, verkligen måste. ska leda en hel idrottsgrupp i musclemix pass på tisdag, och vi har inte ens musik ännu. ;/  kommer bli bra alltså.. haha. shakashaka! har två arbeten som ska redovisas och lämnas in också, som jag inte ens börjat på. och matten vill jag inte ens tänka på :( åhe! hoppas på stugan imorgon, VILL VILL VILL. festa sönder där, hade varit nice. :D  jep, vi får väl se imorgon hur allt blir.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback