i love you

sitter här och glor bara.. sjukt segt! men skönt med en lugn lördag ändå, behövs egentligen kan jag säga. HAHA! väntar på att alla bilderna från igår ska bli färdigladdade. tar en jävla tid! har typ väntat nu i två timmar, hahah. men bara för det ska överföras massa andra bilder först. :\  har massa skit i huvudet just nu. ;S skolan är värst. jag förstår inte hur jag ska kunna göra mitt bästa när man har såhär mycket att plugga på. jag försöker verkligen planera och göra allt i tid men det hjälper inte. får göra mitt bästa, helt enkelt. sen får det gå som det går :)
NEEEEEEEEEJ! julia loggade precis ut, så nu stoppas all överföring. SUG MAJ LÅNGSAMT?! (jola, bli inte arg på mig nu när du läser detta, men jag lånar din MSN lite, haha. mååste ha bilderna!) uh. jäjä, uppdaterar more soon.

Kommentarer
Anonym säger:

Hahaha va? Har du varit inne på min msn?

2007-10-14 | 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback