hatar söndagar

panik! hela mitt huvud är helt igenproppat med massa skit som mååååste göras.
döda mig, eller något? inte ens en almenacka kan komma ihåg allt! först är det
ju såklart skolan som är värst. sjuuuuuukligt mycket har vi framöver nu ;S men sen
vill man ju såklart ha en fritid också, plus att det är massa annat man måste göra..
och jag är sånn, har jag FÖR mycket att tänka på och göra, då skiter jag i alltihopa,
och det kan jag verkligen inte göra nu. får inte tillåta mig själv att göra det! skulle
förstöra så mycket viktigt, så mycket inför framtiden. suuuuuuuuug! jag ska klara det.
snart lov och allt ju? mihi.

Helgen har varit heeeelt underbar! i fredags var det fest hos lidal, var faktiskt riktigt roligt. hahaha! shaka shaka shaka, ge maaaaaaj more. ninini! var heeelt död på bussen hem ;O men träffade alla oldies, ooh så längesen det var. så kul! :D i lördags jobbade jag på dagen, sen pluggade jag lite. (ja, på en lördag!!) efter det stack jag hem till angelina som hade fest. var också riktigt kul ;D  typ bara brudaaar, shaka shaka. hahha! ojoj. gott vin drack vi också :O och självklart fanns vattenpipan med. ;) idag skulle jag ha jobbat, men mådde bajs imorse.. inte för jag var bakfull eller något, men jaa? äh.. iallfall, pappa och ingela kom hit och hämtade mig och elin vid 2, så åkte vi till lödde. shoppade liiiiiiiide, ett par jeans, en tröja och ett par skor :) när jag kom hem gjorde jag klart engelska läxan, sug. orkar inte ens börja med det andra. ;/ finns viktigare saker jag skulle vilja göra istället! hihi. aja, får väl börja då? uuuuuuh, suckie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback