Torsdag

Fy sören, säger jag bara. Filmen var såklart bra! Saw funkar alltid. Beundrar verkligen den som har kommit på alla dessa sjuka ideer alltså.. MEN, så läskig den var istället! ;O uurrk. Och lättare blev det ju inte när man hade 8 st 15åringar bakom oss som skrämdes hela tiden. Men jag är nöjd! Kunde inte blivit en bättre kväll. Jag älskar er, plast.

Efter ett kort samtal på MSN igårkväll somnade jag gott i mitt nymöblerade rum. (Mamma har varit i farten) Och nu när mamma ändå var igång, märkte hon ju hur stökigt jag EGENTLIGEN har det på mitt rum, ja det syns inte konstigt nog. Så idag när jag kommer hem väntar en heldag med städning, packning till pappa och sånt kul. Får väl skylla mig själv. Lite. Annars blir det en lugn dag! Helg imorgon <3 YEAS. Ser dock ut att bli en lugn helg? Fredag, pappi. Lördag, träffa dig. Söndag, jobb. Änslänge i varjefall. You never know what's poppin up! Hahaha.

Om en halvtimme börjar jag, slutar om 7 timmar. HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback