otur

Jag hatar att vakna upp till sånna här äckeldagar. HATAHATAHATA!!  Vaknade redan vid 9, ganska så pigg. Tog en dusch och så. Sen ber mamma mig cykla och köpa mat till Ronja och Jans, och ta ut pengar. Jaja, tänkte jag och cyklade iväg. Så när jag kommer till automaten och slår in koden står det att det bara finns 500lappar kvar. Så jag tryckte på att ta en 500lapp. MEN, då står det "automaten tog kortet, kontakta blablabla" ÅÅH. sugrövpåer. Jaja, bara att cyla hem igen och få pengar precis till det jag skulle köpa. Och nu är vi a poor family för det. Haha. Så typiskt, jag som behövde pengar idag till dricka, kläder osv. MMM, en bra början på dagen. Är fett sur nu för allt är ändrat och mög. Ge mig kväll. Bara inte det också blir ändrat nu, dör då. FÖR NU JÄVLAR SKA DET FESTAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback