onsdag

Ligger i sängen och tar det lugnt. Har precis ätit, finns inga ord som beskriver hur gott det var. Omg! Haha. Konstigt, druckit 2 glas mjölk och ätit en liten skvätt potatismos på HELA dagen. Skolmaten suger! Speciellt på sista tiden. Blö för veggie i skolan. Frukost suger också, hatar det. Haha. Dagen idag har gått riiiiiiktigt segt. Inte fått ett skit gjort. Good for me! Hade först engelska 2 timmar, gjorde INGENTING. Satt bara i biblan med Julia och Sandra och snackade. Sen svenska, redovisade bara.. Och sen äckellunch. Efter det geografi, men fick sluta 2 istället för hal 4. Och hon gjorde faktiskt kaffe till oss, mihi. Blev lite piggare, men slutade ändå med att jag somnade i den sköna stolen framför filmen. Som vanligt då? Hell yeah! När jag kom hem var det tänkt att jag skulle slänga mig i sängen och sova. Men så blev det inte.. Har legat här med datorn sen jag kom hem. Haha, jävla nörd är man. Borde städat rummet idag, men övertalade mammi så jag slapp. Haha. Ska nog ändå fixa min garderob innan jag ska möta Plast vid sju. Om jag orkar resa på mig innan dess, vid säga. Bara jag som längtar till helgen som fan? Åh. Ska sova hur länge somhelst. + FEST på lördag ju, äntligen en fest säger jag bara. Dött på den fronten nuförtiden. Börjar man bli för gammal, kanske? Haha, nej usch bara 17 år förfan. Finns det inga hemmafester, händer ingenting eftersom vi inte har någonstans att gå, förutom till twilight 16 med resten av fjortisarna. Så, nejtack!  Inget jobb i helgen, sååååå skönt alltså. <3 Älska!
--
GE MIG HELG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback