nya tag och en ny start

Kom precis hem från en tre timmars lång fika på mezo. Självklart med Angelina, Linda, Månnie och Malin <3. En riktigt bra kväll blev det trots allt. Har pratat om allt mellan himmel och jord. Känner mig verkligen redo för en nystart nu. Med nystart menar jag att jag ska; Börja röra på mig/träna regelbundet igen, äta rätt (låter töntigt, men mår MYCKET bättre utan allt godis), skärpa mig i skolan (BARA 1,5 år kvar sen är jag free), börja jobba ordentligt igen, spara pengar till saker jag vill göra. Fixar jag detta? Självklart! Jag börjar från och med imorgon. Så nu ligger jag här i sängen med mitt sista choklad på ett tag framför mig. Sorligt. Haha. Ibland måste man vara sorlig för att få något gjort. Imorgon ÄR det jobb som gäller. Har redan fett mycket skuldkänslor för jag inte jobbade idag.. Får ta igen det nästa helg eller något.. Behöver pengarna. Jobbar mellan 12-19. Efter det ska jag hem till pappa, sova där tills på måndag. Ska plugga idrott och engelska & så. Nu ska jag glo lite tv &så, hajhaj.

Drick aldrig moccachino (stavningen?) på Mezo. Sjuuuuukligt sockrig/söt! Tacka veta Vanilj latten, haha.  
Någon som kan tipsa om en bra brunutansol? :)

Kommentarer
månnie säger:

baabe! vi får ta & göra om gårkvällen! och naturligtvis fixa en lyckad festkväll också, haha :D min b-u-s är skitbra! sublime bronze, det är sån spraytan, går inte att få det ojämnt typ! tror det är l'oreal som gör den (; lycka till på jobbet (v)

2007-11-18 | 13:42:50
Bloggadress: http://mantifjanti.blogg.se
emelie säger:

hihi, tack snyging. ja,afan! :) så har du lösenord :(

2007-11-18 | 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback