måndag

studiedag idag, så sköööööööönt. dock tror jag inte att någon mer än jag, sandra och julia  kommer plugga hemma idag. SUGMAJ? hade inte vi heller gjort om vi inte hade haft den jäkla idrottslektionen att planera. :( kommer vara så sjukligt pinsamt, haha. men, vad gör man inte för ett bra betyg? mihi. iallfall, dom kommer snart hit så ska vi öva. måste bränna en skiva också, men det är det ingen av oss som vet hur man gör? HAHA. hjäälp? jaja, sen ska vi äta falafel också. yummie. vid 4 ska jag hem till roger och käka middag (igen, vet fetto) haha. sen ikväll måste jag räkna matte <3<3<3 :| alltså en ganska tråkig dag, men får iallfall spendera den med dom jag älskar mest. (hihi) näe, nu ska jag lägga över lite låtar som vi kan shaka till. hajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback