hur?

Låg nyss och vilade när det slog mig igen. Hårt in i hjärtat träffade det denna gången.
Jag vet inte hur jag ska "komma över" detta. Kommer jag någonsin slippa ångesten?
Hör dina sista andetag om och om igen, ser dina ögon sagta slutas. Ser dig lida i 2
jävla år. Om och om igen rullas den långa filmen i huvudet på mig. Jag ser inte längre
det som var bra, ser bara det mörka gång på gång. Jag undrar.. Ser du mig nu? Hör
du mig? Det gör så jävla ont i mig. Kan inte beskriva känslan. Panik. Ångest. Rädd. Ledsen.
jag älskar dig, dem sista orden du hörde från mig. Jag minns inte vad det sista du sade till
mig var. Om 3 dagar är det 4 månader sedan du lämnade oss. Jag vet inte hur jag ska ta mig
ur det mörka och se det ljusa som en gång fanns. Det vackra. Du.

jag älskar dig  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback